Subject: Töölepingu seaduse muutmise seaduse eelnõu kommentaarid
From: "Piia Zimmermann" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: "Ulla Saar",Liis Tõnismaa,Eesti Tööandjate Keskliit <[email-masked]>
Date: Thu, 20 Jun 2024 15:20:59 +0300

Tere

Saadan Eesti Tööandjate Keskliidu kommentaarid töölepingu seaduse muutmise
seaduse eelnõule.

Lugupidamisega

Piia Zimmermann

Õigusnõunik/Legal adviser

Eesti Tööandjate Keskliit

Kiriku 6, 10130 Tallinn

+372 6999 306

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

www.employers.ee <http://www.employers.ee/>  |
<https://www.facebook.com/Employers.Confederation> facebook/tooandjad |
<https://www.linkedin.com/company/estonian-employers%27-confederation>
linkedin/tooandjad |  <https://twitter.com/tooandjad> twitter/tooandjad

Eesti Tööandjate Keskliit ühendab endas peamisi majandusharuliite ja
paljusid Eesti suurettevõtteid.

Kokku esindab liit otse ja läbi haruliitude rohkem kui 2000 Eesti
ettevõtet, mis on omakorda tööandjaks 250 000 töötajale. Liit on
apoliitiline mitteriiklik organisatsioon.